Biohazard
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is het officiele forum van de Alliantie Biohazard. Hier worden de laatste topics besproken! Voor vragen kun je terecht bij de moderator (Leveritas)
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Overige Game's die je speelt!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyzo apr 03, 2011 9:51 am

Praat hier over alle games die je speelt naast Ogame!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://biohazard.actieforum.com
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyzo apr 03, 2011 10:14 am

Nou ik heb World of Warcraft retail en op private server gespeeld (meerdere lvl 80's)
Nu speel ik alleen nog Aion op private server (infinite Aion)
Ik heb daar een gladiator, nou nog lvl 21 genaamd Donder
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyzo apr 03, 2011 10:26 am

Waarom speel je niet op de echte servers? Is in mijn beleving altijd veel leuker geweest aangezien je daar wel een fatsoenlijke community hebt over het algemeen en als je een spel echt leuk vind is het toch ook je geld waard?
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyzo apr 03, 2011 1:59 pm

Ik vind het zonde van het geld om eerlijk te zijn, voor dat geld wat het zou gaan kosten kan ik ook andere dingen doen.
Een avondje gaan bowlen met vrienden bijvoorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leveritas

Leveritas


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Den Haag

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyzo apr 03, 2011 9:27 pm

Ooit gedaan:

- Maplestory = Heeelll lang, jaren. Ik heb vrij sterke chars gehad, maar het gaat toch vervelen.
- Flyff = Mwahhhh, kon beter. Het is leuk dat je in een 3d RPG kunt vliegen, maar dat zegt het ook wel.
- Rappelz = Beter dan de meeste RPG's die ik ken. Alleen jammer dat het hele spel alleen om vechten gaat zonder een grote vorm van strategie.

Nu spelend:

- League of Legends = Verslavend omdat vriendjes het ook spelen. Vooral strategie is belangrijk in dit spel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyzo apr 03, 2011 9:42 pm

Ik heb LoL ook op mijn pc staan, 1 potje gespeeld want vrienden van me spelen het dus ook maar het kon me niet interesseren..

Wat ik allemaal wel niet gespeeld heb op mmo gebied:
Guild Wars (3000+ uur gespeeld)
Shaiya ook vele uren gespeeld, goeie pvp als je zin hebt om te betalen.
Te veel andere games ook maar dan kan ik net zo goed die lijst van mmorpg.com kopieren want ik heb ze ongeveer allemaal wel gehad Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Radon

Radon


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Putten

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyma apr 04, 2011 8:51 am

Donder schreef:
Ik vind het zonde van het geld om eerlijk te zijn, voor dat geld wat het zou gaan kosten kan ik ook andere dingen doen.
Een avondje gaan bowlen met vrienden bijvoorbeeld.

Voor dat geld heb je een maand vermaak bij wow, en maar een avond plezier met vrienden Twisted Evil

Om ontopic te blijven:
Ik heb ook aardig veel mmorpgs gespeeld, maar om de een of andere reden gingen ze altijd na een dag vervelen, behalve de zeldzame die een week leuk bleef. Daarnaast speel ik het liefst rpg's, strategy games en sandbox games (games waarbij je niet echt een doel hebt maar waarbij je vooral veel kunt aankloten, goed bekend voorbeeld is the sims)
En world of warcraft heb ik meer dan 2500 uur gespeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyma apr 04, 2011 9:41 am

Of voor die ene avond kan ik ze inmaken omdat die het niet spelen Razz
En retail (betaalde versie) is trouwens niet zo leuk meer sinds de nieuwe uitbreiding.
Ik had net de shadowmourne in het spel met me palladin (zwaarste/moeilijks te verkrijgen wapen)
En die classe is te erg veranderd dat ik er niet goed meer mee kon spelen en private server is nog lich king Razz

Maar Aion (die ik nu speel) is moeilijker met levelen en echt die japanse pvp stijl, ik vind hem mega vet.
https://www.youtube.com/watch?v=tT_lcrzzEvs
Als iemand anders ook geprikkeld is om te spelen, laat maar ff weten dan.

gr. donder
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyma apr 04, 2011 1:13 pm

Ik heb wel intresse, kan je linkje sturen? Kunnen we ook wat samen aankloten Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Radon

Radon


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Putten

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyma apr 04, 2011 4:33 pm

Ik las dat Aion vooral chinees grinden was, met weinig quests waarmee je echt kan levelen. Is dat echt zo? Want dat is de reden waarom ik het destijds niet kocht Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyma apr 04, 2011 5:02 pm

Grinden met een groep vrienden is best leuk soms hoor, spreek uit ervaring.
Shaiya is na een tijdje ook 1 groot grindfest, toch goede tijden gehad, lekker met vrienden urenlang monsters ownen en slechte grappen maken. The good life Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Radon

Radon


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Putten

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyma apr 04, 2011 5:13 pm

Overige Game's die je speelt! Grind2

The good life indeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptydi apr 05, 2011 12:06 am

http://www.infiniteaion.com/
Ik speel op de server: Pride aan de kant van de asmodians
Je kan maar 1 kant kiezen dus iemand waarschuwen voor een aanval is lastig hehe
Dit is gratis en de bugs zijn heel erg klein, dit spel heeft nu ook instances net als wow maar ik zou niet de tank rol pakken.
Het PVP is het beste uit het spel Razz

Gr. Donder
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptywo apr 06, 2011 10:57 am

Zo, hij is nu aan het installeren Very Happy
Go go go!
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptywo apr 06, 2011 10:04 pm

Awesome Razz
Laat maar weten hoe je je char noemt, dan pm of invite je in een groep als je online bent ;-)
tenminste als je asmodian kant kiest en Pride server pakt uiteraard Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptydo apr 07, 2011 7:52 am

Uiteraard kom ik bij jouw op de server en aan de Asmodian kant, hij doet alleen moeilijk dus vanmiddag nieuwe poging!
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptydo apr 07, 2011 11:59 am

Hoe bedoel je moeilijk, de installatie of wat?
Installatie is best makkelijk vind ik, ken het na 1 keer doen uit mijn hoofd Razz
1 NCsoft launcher downloaden en installeren
2 Aion zelf downloaden en installeren via ncsoft launcher
3 kijken of hij het doet maar niet inloggen
4 IAion launcher downloaden en unzippen in je aion map en dan installeren
Met die IAion launcher het spel spelen Razz (wel een account aanmaken ofc Razz)

Ben vanochtend naar lvl 26 gegaan btw Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptydo apr 07, 2011 3:58 pm

Hij zeurt over dat ik te weinig vrije ruimte heb, terwijl ik zat heb Surprised Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptydo apr 07, 2011 4:49 pm

als je ncsoft launcher installeert of aion zelf via die launcher?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptydo apr 07, 2011 4:56 pm

Aion zelf, via de launcher
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptydo apr 07, 2011 10:03 pm

Ok nou dan weet ik het ook niet,
heb je al repair geprobeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptyvr apr 08, 2011 8:14 am

Not yet, ook weinig tijd laatste dagen enzo
Volgende week gaat het helemaal goed komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptywo apr 13, 2011 12:00 pm

een kameraad van mij had hetzelfde probleem blijkbaar, hij en zijn buurjongen spelen nu sinds gisteravond ook weer Aion
de instalatie heeft hij ook van zijn buurjongen gekregen omdat hij ook telkens den "verkeerde" downloade.
Ik ben nu trouwens lvl 32, nog 23 lvls te gaan Razz (max lvl is 55)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bartjeh




Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 20-03-11

Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Emptywo apr 13, 2011 5:57 pm

Heb hem dus geïnstalleerd op mijn pc, maar loopt niet echt smooth, zal hem binnenkort dan maar op mijn broers pc gooien, die is er bijna nooit en dan kunnen we eens samen gamen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Overige Game's die je speelt! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overige Game's die je speelt!   Overige Game's die je speelt! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overige Game's die je speelt!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Biohazard :: Spamcafé-
Ga naar: