Biohazard
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is het officiele forum van de Alliantie Biohazard. Hier worden de laatste topics besproken! Voor vragen kun je terecht bij de moderator (Leveritas)
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 We're lacking in force, my lord.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Radon

Radon


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Putten

We're lacking in force, my lord. Empty
BerichtOnderwerp: We're lacking in force, my lord.   We're lacking in force, my lord. Emptywo apr 06, 2011 1:56 am

Moeten wie die laatste plek in de alliantie niet opvullen met een er-goed-uitziende zangeres die ons vermaakt met grappige grapjes, een onverslaanbaar sterke vloot heeft, gepaard met ongekend hoge onderzoeksniveau's en een hoge rang, en die goed kan koken?

Terug naar boven Ga naar beneden
Nuzior

Nuzior


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 20-03-11

We're lacking in force, my lord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're lacking in force, my lord.   We're lacking in force, my lord. Emptywo apr 06, 2011 11:27 pm

mijn stem heb je (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Xerudion




Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 21-03-11

We're lacking in force, my lord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're lacking in force, my lord.   We're lacking in force, my lord. Emptydo apr 07, 2011 12:11 pm

Ik ben uiteraard voor alleen vind ik dat puinruimende professie uiteraard niet mag ontbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Radon

Radon


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Putten

We're lacking in force, my lord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're lacking in force, my lord.   We're lacking in force, my lord. Emptyvr apr 08, 2011 9:22 am

Ah maar da's zonde van de GS, of bedoel je op het forum en in de woonkamer puinruimen? Hoe staat het met de zoektocht trouwens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Donder




Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 27-03-11
Leeftijd : 36
Woonplaats : Venlo/Blerick

We're lacking in force, my lord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're lacking in force, my lord.   We're lacking in force, my lord. Emptyvr apr 08, 2011 10:06 am

Ik hoop niet dat jullie echt op zoek zijn Razz
De juiste/die ene kom je nooit tegen als je haar zoekt
Heb geduld iemand komt haar vanzelf wel tegen ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Radon

Radon


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Putten

We're lacking in force, my lord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're lacking in force, my lord.   We're lacking in force, my lord. Emptyzo apr 10, 2011 12:17 pm

Ik heb nu al 1 hele dag geduld gehad maar er gebeurt niks, weet je zeker dat jouw techniek werkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We're lacking in force, my lord. Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're lacking in force, my lord.   We're lacking in force, my lord. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We're lacking in force, my lord.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Biohazard :: Spamcafé-
Ga naar: