Biohazard
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Dit is het officiele forum van de Alliantie Biohazard. Hier worden de laatste topics besproken! Voor vragen kun je terecht bij de moderator (Leveritas)
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The Spartans maken vrienden

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Radon

Radon


Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Putten

The Spartans maken vrienden Empty
BerichtOnderwerp: The Spartans maken vrienden   The Spartans maken vrienden Emptyvr apr 15, 2011 2:42 pm

Na wat recente incidentjes heb ik besloten weer eens te kijken wat mijn nieuwe buren bezighoudt.

In twee aanvalsgolven gooide oblivion (leider van the spartans) zijn hele vloot op de verdediging van mijn hoofdplaneet dood. Nu is hij bezig zijn raketsilo te upgraden.

Ik heb op hun forum een bericht onderschept:
hallo iedereen,

Ik ben met sgt0stefan aan het overleggen dat hij mss onze allie komt joinen met al zijn leden. Dus dit wil zeggen dat wij de allie's gaan samenvoegen tot 1 grote! Dus ze zullen de rang hebben van de naam van hun allie. Graag zou ik wat stemmen willen wat jullie er van vinden! Je kan hierop reageren of stuur een PM naar mij.

mvg,
oblivion

Het ziet ernaar uit dat het idee doorgevoerd gaat worden en sgt0stefan weer wat meer mankracht onder zich krijgt, vul de rest zelf maar in.

Het ziet ernaar uit dat ik weer eens persoonlijk de oorlog wordt verklaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Spartans maken vrienden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The Spartans gooien speren

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Biohazard :: Persoonlijke Oorlogen-
Ga naar: